REKLAMACJE I WYMIANY

Gwaratujemy możliwość wymiany lub zwrotu, w przypadku źle dobranego rozmiaru. Pierwsza wymiana jest darmowa, koszt przesyłki do Klienta ponosi sklep.
 
 
JAK POSTĘPOWAĆ PRZY WYMIANIE CZY ZWROCIE TOWARU?
 
 
Wymiana/zwrot towaru do 30 dni:
 
1) Nieużywany produkt włóż do oryginalnego pudełka wraz z kopią faktury i naklejkami (o ile były częścią opakowania).
 
2) Pudełko odpowiednio zapakuj, aby podczas transportu nie doszło do jego uszkodzenia czy też uszkodzenia zawartości. W tym celu najlepiej jest użyć folii do pakowania, papieru, reklamówki czy większego pudełka (nie zaklejaj bezpośrednio oryginalnego pudełka, obniżysz w ten sposób wartość produktu!)
 
3) Zapakowany towar wyślij na adres naszego magazynu:
 
Swimaholic
U Průhonu 17
170 00 Praga 7
Republika Czeska
 
W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! W takim przypadku towar nie zostanie odebrany! (Polecamy wysłanie towaru listem poleconym lub priorytetem z ubezpieczeniem przesyłki).
 
4) Wyślij e-mail na info@sporteon.pl z informacją, że chcesz zwrócić lub wymienić towar. W podaj numer zamówienia oraz rozmiar na jaki chcesz towar wymienić, a w przypadku zwrotu, numer konta, na który mamy przelać należną kwotę.
 
Po odebraniu przesyłki zostanie przeprowadzona kontrola towaru, po której poinformujemy Cię o szacowanym terminie realizacji.
 
Czas wymiany towaru zależy od aktualnego stanu magazynu. Jeśli produkt jest na stanie, pożądany rozmiar wysyłany jest jeszcze tego samego dnia. Jeśli wymiana dotyczy towaru z dostępnością "do 7-miu dni", bywa ona realizowana w następnym tygodniu.
 
O wysyłce zwrotnej również poinformujemy Cię mailem.
 
Warunki zwrotu lub wymiany towaru:
 
1) Towar należy zwrócić do 14 dni od daty przejęcia.
 
2) Towar nie może być noszony i musi nadawać się do dalszej sprzedaży.
 
3) Towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, które nie może być zniszczone (na przykład na skutek przyklejenia taśmy)
 
4) Towar nie może być w jakikolwiek sposób uszkodzony.
 
Istnieje możliwość ubezpieczenia paczki, które w przypadku zniszczenia lub zagubienia paczki gwarantuje prawo reklamacji i uzyskania zwrotu pieniędzy (ubezpieczenie takie oferuje między innymi Poczta Polska).
 
 
 
JAK POSTĘPOWAĆ PRZY REKLAMACJI TOWARU?
 
 
Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, zapoznaj się proszę z regulaminem reklamacji, który opisuje wszystkie prawa i obowiązki zarówno Klienta jak i Sprzedawcy.
 
Regulamin reklamacji
 
1. Reklamację należy wnieść niezwłocznie po pojawieniu się wady. Ewentualne zwlekanie wraz z dalszym używaniem towaru może powiększyć wadę i pogorszyć stan produktu, który nie będzie się już nadawał do reklamacji.
 
2. Gwarancja na towar wynosi 24 miesiące i naliczna jest z dniem przyjęcia towaru.
 
3. Okresu gwarancji  nie można mylić z żywotnością produktu, czyli okresem, przez który towar nadaje się do użytku, przy właściwym używaniu, włącznie z odpowiednią pielęgnacją oraz w zależności od warunków i intensywności jego eksplotacji.
 
4. W sytuacji, gdy Klient po otrzymaniu towaru zauważy, że otrzymany towar nie jest zgodny z zamówionym produktem lub jeśli produkt jest wadliwy, powinien niezwłocznie, do 5 dni roboczych, poinformować sprzedawcę (e-mailem lub telefonicznie) o zaistniałej sytuacji.
 
5. Jeśli na zakupionym produkcie pojawi się wada, Klient ma prawo tę wadę reklamować.
 
6. Wada oznacza zmianę właściwości produktu, która nastąpiła wskutek użycia nieodpowiedniego lub niskojakościowego materiału, błędu technicznego podczas produkcji czy nieodpowiedniej realizacji projektu.
 
7. Wada nie jest zmianą (właściwości) produktu, która powstała w okresie gwarancji jako następstwo niewłaściwego używania, niewłaściwej lub niedostatecznej pielęgnacji,  naturalnych zmian materiału z którego towar został wyprodukowany czy jakiegokolwiek zniszczenia przez użytkownika lub osobę trzecią.
 
8. Reklamacja może zostać zaakceptowana, jeżeli reklamowany towar jest kompletny, a w  przeprowadzeniu reklamacji nie przeszkadza naruszenie podstawowych zasad higieny. Aby produkt został przyjęty, Klient zobowiązany jest dostarczyć wyczyszczony, pozbawiony zabrudzeń towar, spełniający podstawowe zasad higieny. Firma Sporteon.pl. prowadząca e-sklep www.sporteon.pl ma prawo nie przyjąć do reklamacji towaru, który nie spełnia powyższych kryteriów.
 
9. Proces reklamacji, łącznie z usunięciem wady, zostanie zakończony w najkrótszym możliwym czasie, natomiast o decyzji Klient zostanie poinformowany najpóźniej do 14 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia procesu reklamacyjnego. Odpowiedni pracownik może w konkretnym przypadku ustalić z Klientem przedłużenie terminu.
 
10. Klient rozpoczyna proces reklamacyjny poprzez wysyłkę produktu wraz z wypełnionym arkuszem reklamacyjnym i kopią dokumentu potwierdzającego zakup (faktura) na adres:
 
Swimaholic
U Průhonu 17
170 00 Praga 7
Republika Czeska
 
Kroki podczas reklamacji towaru:
 
1) Wyczyść reklamowany produkt (zob. punkt 8 w regulaminie reklamacji).
 
2) Wyczyszczony towar zapakuj tak, aby podczas transportu nie doszło do kolejnych uszkodzeń. W tym celu zalecamy użycie dodatkowego pudełka (nie musi być oryginalne). Do paczki dołącz kopię faktury oraz wypełniony formularz reklamacyjny, który jest dostępny TUTAJ.
 
3) Reklamowany towar wyślij na adres: Swimaholic, U Průhonu 17, 170 00 Praga 7, Republika Czeska (zalecamy ubezpieczenie nadawanej przesyłki). W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! Paczka nie zostanie odebrana!
 
 
Po odebraniu przesyłki z reklamowanym towarem, otrzymasz mailem wiadomosć potwierdzającą. Od tego momentu rozpoczyna się proces realizacji reklamacji. O wszystkich podstawowych aspektach procesu, jak na przykład wysyłka produktu do dystrybutora/producenta, czy rozpatrzenie reklamacji, również zostaniesz poinformowany/a mailem lub telefonicznie.



X